Η Xerox αναδείχτηκε κορυφαία εταιρεία στην έκθεση της IDC MarketScape

Η Xerox αναδείχτηκε κορυφαία εταιρεία στην έκθεση της IDC MarketScape

Η Xerox αναδείχτηκε κορυφαία εταιρεία στην έκθεση της IDC MarketScape

Η Xerox αναδείχτηκε ηγέτιδα στην έκθεση της IDC MarketScape: Worldwide Cloud MPS Hardcopy 2022 Vendor Assessment (Παγκόσμια Αξιολόγηση Προμηθευτών Cloud Υπηρεσιών Διαχείρισης Εκτυπώσεων για το 2022) για τις καινοτομίες της στον τομέα του MPS και για τις υπηρεσίες που σχετίζονται με εκτυπώσεις, όπως της απομακρυσμένης παρακολούθησης και της αποτύπωσης περιεχομένου και της προστασίας δεδομένων.

Σύμφωνα με την έκθεση της IDC, η Xerox εξακολουθεί να καινοτομεί με τις Υπηρεσίες Διαχείρισης Εκτυπώσεων (MPS) και την cloud προσέγγισή της για εκτυπώσεις και τις υπηρεσίες που σχετίζονται με την εκτύπωση. Υποστηρίζει παγκοσμίως ένα ευρύ φάσμα απομακρυσμένων και mobile ροών εργασίας έχοντας περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στις υπηρεσίες cloud.

Εδώ και πολλά χρόνια, η Xerox αξιοποιεί σύγχρονες τεχνολογίες και προχώρησε σε στρατηγικές συνεργασίες για να αναπτύξει μία από τις πιο ισχυρές πλατφόρμες Υπηρεσιών Διαχείρισης Εκτυπώσεων (MPS) του κλάδου. Προσφέρει πληθώρα δυνατοτήτων όπως η αξιολόγηση της υφιστάμενης εκτυπωτικής λειτουργίας ενός εργασιακού χώρου, τη διαχείριση εκτυπώσεων και συσκευών, τον απομακρυσμένο έλεγχο και τη διαχείριση, τις υπηρεσίες αποτύπωσης περιεχομένου και ροής εργασιών, καθώς και την προστασία δεδομένων. Επιπλέον, προσφέρει τη δυνατότητα επέκτασης αυτών των υπηρεσιών πέραν του γραφείου, για την υποστήριξη των αναγκών που έχουν προκύψει από την επικράτηση του υβριδικού μοντέλου εργασίας.

Το μοντέλο ανάλυσης προμηθευτών IDC MarketScape έχει σχεδιαστεί με στόχο να παρέχει μια γενική εικόνα της ανταγωνιστικής ικανότητας των προμηθευτών για λύσεις Τεχνολογιών Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών (ICT) σε μια συγκεκριμένη αγορά.

Η έκθεση IDC χρησιμοποιεί αυστηρή μεθοδολογία όσον αφορά στη βαθμολόγηση, η οποία βασίζεται σε ποιοτικά και σε ποσοτικά κριτήρια, για να καταλήξει σε μια μοναδική γραφική απεικόνιση της θέσης κάθε προμηθευτή σε μια αγορά. Η μέτρηση «Δυνατότητες» βαθμολογεί το προϊόν του προμηθευτή, την πρόσβαση του στην αγορά και την εκτέλεση βραχυπρόθεσμων επιχειρηματικών σχεδίων ενώ η μέτρηση «Στρατηγική» βαθμολογεί το ποσοστό της ευθυγράμμισης των στρατηγικών του προμηθευτή με τις απαιτήσεις των πελατών σε χρονικό διάστημα 3 έως 5 ετών. Τέλος, το μερίδιο στην αγορά του προμηθευτή απεικονίζεται ανάλογα με το μέγεθος των εικονιδίων.